love, music, wine and revolution

You are a very uncool person. we love that

Publicerad 2009-11-16 19:21:34 i

i somras tänkte jag att kommunen borde skövla bort några av dem
träden som skymde sikten ner till kanalen så att man skulle se bättre
men nu ser jag kanalen bättre för inga löv är kvar på träden
så det är väl bara att bänka sig på balkongen tills löven kommer igen

inga dödsfall, nedfall, inga världskrig eller stormande hav
bara små portioner av bristen på färg
och tillsammans med det börjar jag sticka en halsduk i orange
samma nyans som fanns i mitt hår men som byttes ut till något blekt
kanske bara för att matcha november,
ansluta och acceptera årstiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

marie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela