love, music, wine and revolution

abc

Publicerad 2011-03-02 20:42:58 i

A. jag kommer aldrig bli så lycklig som sommaren 07

B. okej. jag ska påminna om det nästa helg

C. hittat hem?

D. jag vet inte. livet går liksom på repeat här

E. hittade tjugotre anteckningsblock och samtliga skolkataloger i skåpet i taket i mitt gamla rum. spindlar och damm överallt. har läst i två timmar och mår illa

F. fuck the pain away menar jag såklart

G. jaha inatt blev det visst en österrikare. jaha vart vaknade man upp idag då. traneberg.

H. du debiteras med 23 kronor. välkommen åter

I. vi kom aldrig till utgången där han stod och höll i sitt hjärta

J. ses i nangiala. död eller levande. bakom pingisbordet, bortre hörnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

marie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela